sapphire Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 hei jeg trenger en vakuum pumpe på 12 volt som klarer (-1,2bar) eller mer.. noen som har no peiling på hvor det går ann å få tak i sånt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Det må vel gå an å få tak i orginalt fra en bil? Hør med bmw eller andre forhandlere hvilke pumper de har og hvor mye de klarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2006 de fleste er det vel reim drift på eller på kamføler....originat på en bil er vel så dyrt at det ikke er verdt det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Går jo an å få tak i brukt;) Bare du får vite hva du skal lete etter:S Men det var jo det som var spørsmålet ditt i utgangspunktet også:S jaja, er fredag sier bare jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 skal du bruke det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 ska åpne en pop off ventil, ender vel med at jeg kjøper en ny orginal en.... gs skulle ha nesten 3 lapper for en, men sånn er livet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Har du hørt rundt om det er noen som har brukt da? Hvilken bil er den fra gs fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 er en ny orginal det.. som er til bilen min lissom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå