bowler300 Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 E36 320i coupe 93 mod. Noen som vet hva som gjør at alle blinklysene lyser konstant? Haster med å få gjort noe da det ikke går å slå av motor uten at jeg går tom for strøm. HJELP.....
Bjørn 320 Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 Lyser eller blinkar? Viss dei lyser heile tid kan det jo vere reléet som skal åpne og lukke når dei blinkar, som har hengt seg fast i "inneposisjon"...
Anni85 Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 E36 320i coupe 93 mod.Noen som vet hva som gjør at alle blinklysene lyser konstant? Haster med å få gjort noe da det ikke går å slå av motor uten at jeg går tom for strøm. HJELP..... kan kanskje være noe feil med et rele`? du kan jo bare fjerne sikringen til blinkersene til du har vært på verkstedet? kjipt å stå med flatt batteri
bowler300 Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2006 Lyser konstant. Noen som er gode i tysk og vet hvilken sikring jeg skal ta ut?
Quattrokiller Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 Fikk samme problem når jeg fikk montert en alarm en gang. Ellers heter det rett og slett blinkleuchte på tysk. Er sikring nr 6 i følge en manual jeg har her.
gravity- Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 Dra ut en og en til det blir svart!!! Det ville ikke jeg gjort. Jeg dro ut noen abs sikringer for å få varsellampa til å slukke (og forhåpentligvis komme gjennom eu-kontrollen) og etter noen sekunder døde motoren. Satt den inn igjen og fikk start - går som normalt nåda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå