Gå til innhold

1985 BMW 528i - SOLGT!


rolfi
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo..

Legger ut E28'n min for salg igjen. Hadde en kjøper, men bilen har aldri blitt henta. Den må bort så for som overhodet mulig!

Den står på Ålgård, 20 min utenfor Stavanger!

Den er ganske grei i lakken, men har en skade på førerdør og skjerm framme. Er også haugevis med rust, så den er god å bruke som delebil eller jordebil hvis du ikke er over kanten glad i å sveise!

Ingenting av styling følger med, men det ligger noen deler rundt om inni bilen. Flappen på koffertlokket er også borte.

Diffen er sveisa, men det ligger en åpen diff inni bilen som det er bare å montere rett på.

Den er avskiltet, men det er vrakpant på den.

Skiltnr: RF 44757

13062006002.jpg

Fargen er Cosmosblau metallic.

Bilde av skaden:

PICT0031.jpg

Mye bra deler igjen for en billig penge!

Eller PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Kom igjen folkens! Kjøp 528'en til Rolfi så han får kjøpt 528'en min!

Ja, kom igjen folkens!

Dette begynner så smått å haste...

Har et bud på 2500,- nå som jeg egentlig har avvist, men blir det ikke noen fler interesserte så får jeg bare gi meg på det.

Det ligger også en rosa hårstrikk i bagasjerommet, hvis det gjør at dere blir mer interesserte. :lol: Tror det er en sånn med en bamse på, om jeg ikke tar helt feil. Den lukter også friskt av jordbær inni :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få dekk på an så hente eg an me ein gong

Jeg har ikke, det er det som er problemet. Siden jeg ikke bor på Ålgård lengre, så ligger det nesten ingenting der.

Salgsmeldinger ligger underskrevet i bilen, så det er bare å skrive på kjøper-delen og sende inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, den står på delvis mine felger.

Har 3 TRX felger som er på bildene og en E36 felg bak. E36 felgen er ikke min, og det er ikke dekk på den siste TRX-felgen. TRX-felgene tenkte jeg også å bruke på E12n, det er i hovedsak hvorfor de ikke følger med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BILTYPE TYPEBETEGNELSE PCD ET HUB SENTER BOLT/MUTTER

BMW 5-serie 81-88 E28-5/1 5-120 22 72,5 B 12x1,50

Altså, boltsirkel 5-120 og 22 i innpress.

E36 felger passer kun bak pga. innpresset blir feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...