Maxxsonics Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 kammerat av meg skal selge bilen sin som er en 318 is 94 modell. med 170.000 på teller'n.. men det er en del små feil på bilen, panseret er bulket opp og nyrene er ødelagt. (pga han ble rygget på av en som selvfølgelig stakk av) og noen andre små feil, dør lås, bagasje rom lås er ødelagt, eksos annlegg henger og slenger litt og litt annen plukk! null rust! han har sagt 30.000 får den, er dette billig? eller hva mener dere? har desverre ikke bilder..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 syns dette hørtes overkommelig ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 vurdert det som ett... tja... vinter rep objekt! får komme med 25.000 å legge på kjøkken bordet til han etter vært da...hehe...kanskje det blir enda en bmw på meg!3 firer bmwer... næææææææ....firer......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 30.000 burde han nok få for bilen. virker jo som mest småplukk som mange kan ordne sjøl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Hvis den er sånn som du sier, så er det bare å løpe og kjøpe. M42 motoren er en hissigpropp av en motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 30.000 er en pen pris for den bilen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Høres helt overkommelig ut. En kamerat av meg kjøpte en 318is 92mod med 170 på teller"n til 35.000kr+avgifter på 25.000kr for å få den reg i norge. Og den bilen var jo i meget god stand, kun forringer som måtte byttes bak, og dem fulgte med. Så 30.000 er jo ingen pris vis motor, gir-drivverk er i toppstand, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 motor og drivværk er meget bra på bilen! så.. hmm... blir mulig enda en 3serie på meg da... hehe... får se åssen det blir etter london turen min! handler jeg kommer bilder osv....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkonw Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 M42 motoren er en hissigpropp av en motor! enig der, bare den sitter i E30 så.. jeg har det for meg at den blir litt sløv i E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 en anna ting j lurer litt på... hmmm.. er det samme bremser og drivværk på 318is som 325?? noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Ja, det er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Billig og billig. Det kommer ann på hvor mye is det er i den, eller på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Billig og billig. Det kommer ann på hvor mye is det er i den, eller på den.. hehe,er lite i den, håper jeg, men det begynner å bli litt på den hehe... Dr_S: Takker... det gjorde det mer akktuelt...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 M42 motoren er en hissigpropp av en motor! enig der, bare den sitter i E30 så.. jeg har det for meg at den blir litt sløv i E36. Det er jo en litt tyngre bil, så det kan virke sånn, men med en chip som flytter turtallsperra, og vilje til å gire og å ligge på turtallsperra innimellom, så går det helt ålreit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Syntes gamle is`en min gikk greit da jeg kjørte alene, men straks jeg hadde et par kompiser i bilen gikk den merkbart dårligere. Men helt klart en artig å bra motor. Hadde Konisk filter på min og den fikk meget pen lyd fra 4500o/min. Savner den litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå