artax Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 hei mitt søskenbarn har en bmw 732 som han trenger en nye manuell girkasse til men det er vanskelig å finne siden det har blitt laget så få 732 med manuell kasse, men er det noen her innne som har en liggendes eller vet om en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 hei mitt søskenbarn har en bmw 732 som han trenger en nye manuell girkasse til men det er vanskelig å finne siden det har blitt laget så få 732 med manuell kasse, men er det noen her innne som har en liggendes eller vet om en Vet du hva nr på kassa er?? hadde hjulpe en del tipper det er getdrag 260 eller cr 262 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artax Skrevet November 17, 2006 Forfatter Share Skrevet November 17, 2006 hei vet det er en stund siden jeg startet opp denne tråden, men det har seg slik at jeg fremdeles trenger en 732 manuell kass, men vet desverre ikke nr på kassa. noen som har noe peiling. edit: tenkte det at hvis jeg får tak i en slik kasse så vil jeg kjøpe bilen av han og bruke den som prsjektbil, syns de er ganske tøffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 18, 2006 Share Skrevet November 18, 2006 kasser ifra 735/728/525/528/535 passer også. + 6 serie kasser. ifra 730/735 e32 og 530/535 e34 passer vell også,men er ikke sikker om lengden på kassen er rett iforhold till mellomaksel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artax Skrevet November 19, 2006 Forfatter Share Skrevet November 19, 2006 ja stemmer det som du sier der det stemmer ikke overens med mellomakslingen, for han hadde en 4trinns manuell kass den orginale som han bytta ut me den som står i nå en 735 kasse 5trinns og det passer ikke opp med mellomaksling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå