Gå til innhold

Tips til min e36 320i sedan


snes
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Akkurat kjøpt meg en '94 e36 320i. Bilen er original inn- og utvendig så jeg ønsker tips til styling, produkt og leverandører. Har tenkt å holde bilen mest mulig original. Kunne tenkt meg nye lys fremme og bak samt nye blinkers. En ny fanger fremme er også aktuelt. Kom med tips og tanker rundt bilen,samt bilder om det er mulig! Legger ut noen bilder:

1270470bilde1dsc01639le5.th.jpg

1270470bilde2dsc01640gh7.th.jpg

1270470bilde3dsc01645mm5.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dersom du vil ha styling, gjør det cleant og ikke over style bilen.. Verste jeg ser!

Kjør m-tech/m3 styling på bilen spør du meg, dette er den desidert fineste (og "cleane") stylingen til e36 etter min mening.. Bare med å få på plass eksoslist bak og m-tech front så blir bilen en helt annen.. I positiv favør vil jeg påstå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dersom du vil ha styling, gjør det cleant og ikke over style bilen.. Verste jeg ser!

Kjør m-tech/m3 styling på bilen spør du meg, dette er den desidert fineste (og "cleane") stylingen til e36 etter min mening.. Bare med å få på plass eksoslist bak og m-tech front så blir bilen en helt annen.. I positiv favør vil jeg påstå!

Takk for var. Som jeg skrev lenger opp vil jeg holde bilen så original som jeg kan, med en diskret styling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...