Gå til innhold

Dobble ende stusser E39 touring?

Farestveit
 Share

Anbefalte innlegg

.

Dette var ikke et komplett effektanlegg, men ble bygget "bare" for å få utseende og litt dypere lyd. Byttet de bakre delene på anlegget + oppheng osv..

Dette var en 525tdsa så karen på eksosverkstedet var først skeptisk av flere grunner, men gikk med på å gjøre det. - Han var vel blandt annet lite entusiastisk over å skjære i en så ny bil (noen år siden nå), men tidene endrer seg og jeg ser nå flere gjør relativt mye rart med ganske nye biler.

Nok om det...

Det ble kjempebra! Den ble ikke sånn barnslig grov i målet, men etter min mening så og si helt perfekt. Ærlig talt tror jeg det bare var flaks for jeg/vi visste egentlig ikke hvordan det ville bli.

Det er innmari vanskelig å beskrive lyd, men den hadde en svak during som tiltok litt etter turtall. Det hørtes nesten ikke innvendig, men var der når man åpnet vinduet og enda mer bak bilen.

Litt diskrê brumming på en måte...

Det eneste "problemet" jeg hadde var at en litt klønete sjåfør bak meg ikke visste hvor lang bilen sin var slik at de på opprettingsverkstedet måtte jobbe litt ekstra for å få eksosen (enderøret) til å gå fri fra fangeren etter opprettingen.

Eksosanlegget ble presset litt under bilen og siden ikke alle rørene var originale ble det litt mas for å få ting riktig på plass.

..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...