Farestveit Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Noen som har sett eller lagd effektanlegg til E39 touring med dobble stusser? Er interessert i et anlegg til min, men må være dobble stusser. Finns masse til sedan, men dette passer visst ikke? Eller kan jeg bruke disse? Bilder eller linker? Erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 http://www.supersprint.com/homeuk.htm Mener at super sport også har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 Alpina har doble enderør Breyton har ett stort ovalt: Min gamle med stort ovalt enderør (størrelsen kommer dessverre dårlig frem på bildet) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farestveit Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Min gamle med stort ovalt enderør (størrelsen kommer dessverre dårlig frem på bildet) . Var dette effektanlegg?? hvordan va lyden? må få litt bedre lyd ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 . Dette var ikke et komplett effektanlegg, men ble bygget "bare" for å få utseende og litt dypere lyd. Byttet de bakre delene på anlegget + oppheng osv.. Dette var en 525tdsa så karen på eksosverkstedet var først skeptisk av flere grunner, men gikk med på å gjøre det. - Han var vel blandt annet lite entusiastisk over å skjære i en så ny bil (noen år siden nå), men tidene endrer seg og jeg ser nå flere gjør relativt mye rart med ganske nye biler. Nok om det... Det ble kjempebra! Den ble ikke sånn barnslig grov i målet, men etter min mening så og si helt perfekt. Ærlig talt tror jeg det bare var flaks for jeg/vi visste egentlig ikke hvordan det ville bli. Det er innmari vanskelig å beskrive lyd, men den hadde en svak during som tiltok litt etter turtall. Det hørtes nesten ikke innvendig, men var der når man åpnet vinduet og enda mer bak bilen. Litt diskrê brumming på en måte... Det eneste "problemet" jeg hadde var at en litt klønete sjåfør bak meg ikke visste hvor lang bilen sin var slik at de på opprettingsverkstedet måtte jobbe litt ekstra for å få eksosen (enderøret) til å gå fri fra fangeren etter opprettingen. Eksosanlegget ble presset litt under bilen og siden ikke alle rørene var originale ble det litt mas for å få ting riktig på plass. .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Eisenmann lager eksos til din BMW, de råeste av utseende syns jeg også . Du får sjekke litt hos Schimiedmann for priser . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå