Nino Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 satt og tenkte på dette. og jeg kom fram til at jeg egentlig ikke vet / har sett forskjellen. Har jo vært med og montert et helbur. men, et halvbur. der ble jeg usikker. er det noen som kan komme med forklaring. og helst bilder på hel- halvbur sedan/coupe?
///MoePower Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 Er ikke dette om buret dekker alle 4 sitteplassene (om det er det) eller kun bilens fremre del der sjåføren av bilen sitter? Bare en tanke.. Ikke sikker på hva det er selv
Nino Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2006 hehe.. jeg trodde halvbur var motsatt jeg.. hehe.. så, nå håper jeg virkelig noen hjelper oss her!?
propan Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 Halvbur er fra midten og bakover-altså rett over hode på sjåfør paralellt med B-stolpen som dette. Helbur er hele veien langs A.stolpen og bak til hatthylla.¨ Sjekk denne 3D visningen. http://www.upgrademotoring.com/safety/full_cage_2.gif
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå