Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, wheelman skulle egentlig lage en streamer til meg, men ettersom han har byttet jobb lot ikke dette seg gjøre.. Lurte bare på om det var noen andre på forumet her som kjenner noen eller som har peiling på dette eller hvor jeg kan få tak i dette... Er da snakk om en helt svart streamer, ikke noen streamer laget ut av sotfilm eller noe...

Skrevet

joda reklamebyrå som driver med skilting og bildekor kan gjøre dette:)

var jo et slikt firma jeg var ansatt i, men byttet grunnet dårlig lønn...

Men firmaet må ha mulighet til og skjære folie, er jo ikke alle som gjør dette...

også må dere huske at reklamebyrå er ikke så veldig glade i privatpersoner som skal ha et slikt enkelt produkt hehe

det går faktisk litt tid med på å lage en slik streamer, og når dem fakturer arbeidstimer på en ansatt med rundt 600,- ink moms, pluss materiell, så snakker vi rundt tusenlappen:)

så når jeg laget streamer etter deres ønske, uansett logo/motiv og farger for rundt 350,- så var det vel ikke no å si på det

jeg er tilbake igjen etter nyttår i nytt firma, så da kan vi se om vi ikke kan ordne noe greit:)

Skrevet

jøss. det var dyrt. alle de streamer'ne jeg har handlet. har jeg aldri betalt mer en max 150,- for hos posaasen. så prøv der dere. Hør gjerne med gunnar også. om hans syn til posåsen. han ble overrasket over hvor billige dem var slik jeg oppfattet han.

Skrevet

Er det en banebil du har.Diverse klistremerker hører ikke hjemme på en bmw,Kun på M3 og M5 er det vel akseptert med en Logo på koffertlokket.Tror jeg har irritert noen nå men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...