niklas77 Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 På bilen min er det skiftet til sorte blinklys fremme. Problemet med de er at glassene faller ut fra posisjon etter litt kjøring. Har sjekket litt og det virker som det er bare en skrue på toppen av glasset som holder det på plass... I tillegg er det er en slags justeringskrue helt innerst som jeg ikke helt ser poenget med Noen som har samme problemet ? Har de originale glassene en annen innfesting ??
kilronan Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 De originale blinklysene foran er i hvertfall bare festet med klips. Og hvis de er klipset skikkelig fast så skal de ikke kunne falle ut uansett hvor grisete man kjører.
niklas77 Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2006 Clips ?? Muligt du mener selve glasset, jeg mener hele innsatsen som vist på bildet under.... Mistenker at det er en annen patent på originale enn de jeg har... noen som vet ??
TommyL Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 Festet er det samme på disse som originale. Problemet er at kopier har ofte en dårligere passform, og derfor passer dem ikke så bra som de originale. Hadde samme problem som deg, men presset dem så godt inn, slik at jeg hørte et klikk. Da satt dem skikkelig etterpå. MVH TommyL
niklas77 Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2006 Ok, da skal jeg prøve det imorgen... Tydelig at det er dårlig passform på uoriginale deler ja jeg fant forresten en instruks på dette på nettet: http://www.bimmian.com/elements/page.htm/instructions.ht/CLK/CLK.pdf
|Andreas| Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 Ja, det er nok dårlig passform på uoriginale deler. Har sorte FK blinkere og på høyre side sitter den ene blinkeren litt utenfor. Ikke sånn att den detter ut, men ca 3-5mm glippe mellom lykteglasset og blinkerglasset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå