Gå til innhold

18"-Rondell


Kai-P.
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Har gått til innkjøp av 18"-felger (Rondell D58-kopi 8,5" og 10"). Fikk med utslitte dekk på kjøpet. Prøvde de på bilen og for det første ble bilen GRISEhøy og det subbet i hjulbuene bak. Dimensjonen på dekkene er 245/45-18 foran og 255/45-18 bak. Mistenker at profilen på dekkene er feil til min bil. Hva mener dere? Bilen er forøvrig senket 60/35 og firehjulsmåling er utført, takker for tips.

Kai-Peter 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aaaaltfor store dekk. 7-serie dimensjon. Du skulle hatt 35-profil både foran og bak. Jeg har 235/40-18" og 265/35-18" på mine.

Men vær obs på at det er stor fare for at du vil slite med subbing både foran og bak. Bak går det fint i hjulbuene på min, men felgene går såvidt i demperne. Foran slår det i skjermene når jeg legger om og kjører i en liten bakke eller liten dump. Det var noe bedre på 520en som hadde innbretta kant innvendig i skjermene, men tok i der også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går jeg for 35-profil til våren, måtte forøvrig gi 5500 for dem, er litt kantkjørte også men null vibrasjon på tross av dette og utslitte dekk, men nå har jeg jo hele vinteren på meg til å reparere dem.. Hvis noen vet om et firma som kan fikse slikt uten at man må betale seg til fant så mottas tips med stor takk. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...