E46Hazey Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Skal kjøpe meg en 320ci i nærmeste fremtid. Den orginale planen var å sette en EES TS inn i denne får da ca 280hk. Pris 55000 MEN Så snakket jeg med Asbjørn hos ESS, han kunne fortelle meg at de solgte balanserte 330 motorer med lavkompstempler ,kammer, portet topp osv 12/13 psi lading.M3 bakaksel ,ny clutch og M3 bremser. 500 HK! Pris ca 140000 ferdig med alt. Hva skal jeg gjøre hmm. Som sagt hjelp meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 fore life Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Elsker du hestekrefter og har pengene så hvorfor ikke, men 280hk er mye det og så det skal ikke stå på det. hadde vel selv heller brukt 55 enn 140 tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Har pengene, men 140K er mye. Men det hadde blitt en fin "sleeper" Kan si hade til de fleste e46 M3er da og det er jo også litt morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Har pengene, men 140K er mye.Men det hadde blitt en fin "sleeper" Kan si hade til de fleste e46 M3er da og det er jo også litt morro Er vel bare et spørsmål om tid og penger. 140 lapper er MYE penger ja, men du blir jo utvilsomt kongen i gata Hadde nok personlig gått for den billigste løsningen.. Du får jo fremdeles en grom bil utenom det vanlige.. Og pengene du sparer kan du jo bruke på annet snadder stasj til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hvis det ikke er pengene det står på, kjøp en CSL og kompressormat denne Uansett, det var ikke gal pris på 330 motoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Likte løsningen med 330 motoren best. Syns du burde gå for den jeg. Uansett blir det vel billigere enn å kjøpe en M3. Bilen kommer nok til å gå mye bedre enn en M3 også vil jeg tro, med ca 160hk mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Må si meg enig, hørtes utrolig grom ut den 330 motoren... Hvordan blir det med godkjenning og slikt da? Tenkt noe på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Det blir ikke godkjent nei, annet enn eugodkjenning. Betale avgifter for 330hk ekstra har jeg ikke råd til. I værstefall får det bli ett kjapt motorbytte hvis jeg må vise den pga mistanke om trimming? Men bilen får som sagt m3 bremser rundt om så den burde ikke være trafikkfarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hvis det ikke er pengene det står på, kjøp en CSL og kompressormat denne Uansett, det var ikke gal pris på 330 motoren... Hehe så mye penger har jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg ville valgt (om det ikke stod på pengene) løsningen til 140k... Men du kan få problemer med eu kotroll også vel, om de som godkjenner er pirkete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 330-motoren høres helt klart grom ut! Kan de i tillegg gi deg litt garantier, så er det vel bare tut og kjør? Ang. EU: Du har kanskje en kompis et sted.. motorbyttet kan du jo ha tatt når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg ville valgt (om det ikke stod på pengene) løsningen til 140k...Men du kan få problemer med eu kotroll også vel, om de som godkjenner er pirkete? Tviler på det blir store problemer med EU kontroll, den motoren møter kravene til utslipp. Er jo bare Intercooleren som faktisk egentlig ikke ser orginal ut, Ellingsen har ikke hatt problemer med sin Z3 slik jeg har skjønt det, uansett skal jeg nok klare få eugodkjent bilen Ahh tror det blir den 330 motoren, kunne få denne rundt nytt år, bilen blir i såfall stående hos ESS i en uke , motoren skal være så godt som skuddsikker selv med 500HK i følge ESS, ikke værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Lurer på en ting , er det mulig å forsikre bilen for ca 140000 ekstra selv om bilen ikke har motoren i vognkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hmm vurderer sterkt å sette min 328 på ESS ei lita veke nå må først få endli svar fra forbuker rådet om eg skal behalde bilen eller ikkje.. er en del problemer med handel pga spolt km stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Lurer på en ting , er det mulig å forsikre bilen for ca 140000 ekstra selv om bilen ikke har motoren i vognkortet? Alt kan forsikres, men ikke alle selskaper gjør det. Du kan forsikre lakk, stereoanlegg, felger, tilleggsutstyr etc. Du må bare si og dokumentere hva og hvor mye tilleggsforsikringen skal dekke, og selvfølgelig betale premie deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå