bmw328 Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 som topic sier hvordan kan jeg sjekke om bærekula er gåen er snakk om en E36 2.8l 95modell
Mr_Sunde Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 Jekk opp bilen og prøv å beveg på spindelen. Du ser om det er mye bevegelse i kuleleddet. Kan du bevege den sideveis så kan det tyde på at den er gåen. Du merker det fort når du er ute og kjører også.
bmw328 Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2006 åssen merker jeg om den er gåen når jeg er ute å kjører da?
B.E.E. Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 åssen merker jeg om den er gåen når jeg er ute å kjører da? I tillegg til at det smeller/dunker, har jeg vært med på at defelt indre styrekule kan lage ulelyder under kjøring, varierende med belastning fra høyre-venstre.
jokke88 Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 jekk opp bilen og dra i hjulene samtidig som du ser unner bilen, da vil du se om det beveger på seg. hvis du kan bevege hjulet mye fra side til side vile jeg bytter. det vil også dra litt til siden når du bremser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå