Christer Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 her ble det for breit..... : legg merke til Kebab musikken lol. og en liten snutt av gamlebilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Skikkelig jallamusikk! Var skikkelig brei nr 2 ja...litt veeel mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 ja noe:P hehe men lå på fult rattutslag på føste oxo, men ser det ikke:S hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Diffsperre................nei det har vi ikke sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 nei har ikke det gitt... er noen av tinga som står øverst på lista:D.. men er ikke så lett å se men jeg ligger breit før jeg girer ande gir og legger sladden opp motsatt vei:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 hehe, funny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Pen lyd i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 takker... hører at man kommer i allefall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Mandals svar på Petter Solberg du,Christer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Diss has binn my biggest drim inn de håul vøld. Snakker kanskje like bra engelsk som Solberg også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Mandals svar på Petter Solberg du,Christer hehe ja du mener:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Diss has binn my biggest drim inn de håul vøld.Snakker kanskje like bra engelsk som Solberg også?? [/quotehåper da inderlig jeg snakker bedre enn det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Jeg blir flau når jeg hører han i intervju med britisk media. "Tvennti jers off experience, ju kænt biit dæt" joda, bare å følge med i engelsktimene det så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Ja diffsperren glimret med sitt fravær...og musikken....fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå