rolfi Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hallo. Har en sportsgirkasse til E21 med M20, med førstegiret ned. Hva ligger prisene på på slike? Alt med penger har gått til helvete i det siste, så jeg må muligens begynne og selge ting jeg egentlig ikke i det hele tatt vil selge! Noe som kan sies om girkassen! Jeg vil ikke på noen måte selge den egentlig, men er vel kanskje nødt. Derfor lurer jeg på hva jeg evt. kan ta for den. Legger det ut her og ikke på tilsalgs-forumet, for det er alltid en mulighet at jeg får tak i penger på en annen måte. Men må jeg så må jeg. Den er i veldig god stand iflg. forrige eier, null slark o.l. Jeg har ikke hatt den i bil, den står bare i garasjen. Det skulle den gjøre helt til jeg skulle skifte motor i E21n. Han jeg kjøpte den av skrev dette: Den har tettere utvekslinger på girene enn 5 trinns standard kassen over hele spekteret, og ja 1:1 på 5'e giret. Når du valgte den som standard på 323i'en fikk du en 3,25:1 diff isteden for 3,45:1. Kommer jo an på hvilken motor som kassen blir koblet til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 M20 sportgearkasse?! Det er første gong eg har gøyrt at det er langa ei sportgearkasse til M20 motor! Må vel kunne få litt for denne kassa! Ei vanleg gearkasse ligge vel på 1500 --> 2000 kr, så ei sånn vil du vel få det doble? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 siden du ikke kan gå god for den, ville jeg ikke tru at du kan ta så mye penger for den.. ta heller og behold den nb: ville ikke betalt mye penger for en gearkasse selger ikke hadde prøvd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 siden du ikke kan gå god for den, ville jeg ikke tru at du kan ta så mye penger for den.. ta heller og behold den nb: ville ikke betalt mye penger for en gearkasse selger ikke hadde prøvd! Endelig en god unnskyldning for at jeg skal beholde den! Takk! -- Men hva ligger prisen på på en i god stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 for noen år siden da det var mye deler i rotasjon solgte man e30 gertag kasser for rundt tusenlappen, vist jeg skulle solgt en av mine gertag kasser no; ville jeg ikke gått under 4k, så for sportsgearkassen burde du klare og få rundt 5-6k i god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Ok. Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Ikke under 5k. Problemet er at den er for spesiellt interesserte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet Oktober 30, 2006 Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hei! Jeg er ute etter en slik kasse! Hvor langt er den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå