Gå til innhold

Min første bil 325i cab

Share

Anbefalte innlegg

Hei

har nettopp kjøpt med min første bil :D Det er en 325i cab fra 1988 :D Dette har alltid vært drømmebilen, endelig har drømmen gått i oppfyllelse 8) byttet den mot min gamle båt Finnsport 17 med 90hk skruzuki:P Hentet den i Trondheim, så det ble en kjøretur på ca7 timer ned:P (tok flyet opp).

Ting som er gjort:

Byttet girkasse (4. på den gamle var herpa:P)

Byttet olje på kasse/motor

Sveiset inn venstre hjørne bak

Fjerna stygg japsevinge på koffertlokket

byttet bakfanger

tettet eksoslekasje

nye bremser

m3 speil

ny frontrute

hvite blinkers

alle filtre er byttet

en bærekule:P

nye dørpaneler og paneler bak, samt hele seter

Det meste av interriøret er byttet:P untat dashboard og teppe.

Det som står igjen nå da er å lakkere opp halve bilen + å få på noen fetere felger 8)

Legger ut noen bilder av bilen som den står nå(står på bukker:P)

Tar gjerne imot synspunkter :D

Picture%20002.jpg

Picture%20004.jpg

DSC00506.JPG

DSC00505.JPG

Picture%20014.jpg

Båten :D

DSC00335.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere med flott bil! her er det absolutt potensiale, bare ikke dra det for langt med diverse fyssjom stasj :) spørr du meg, syntes jeg en E30 cab trenger moderat senk, felger med kant, hvite blink hele veien, enkel hekkeskjørt som dekker hjulhuset til reservedekket, muligens en pen az schnitzer fanger forran og øyelokk 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere med flott bil! her er det absolutt potensiale, bare ikke dra det for langt med diverse fyssjom stasj :) spørr du meg, syntes jeg en E30 cab trenger moderat senk, felger med kant, hvite blink hele veien, enkel hekkeskjørt som dekker hjulhuset til reservedekket, muligens en pen az schnitzer fanger forran og øyelokk 8)

takk for det :D skal ikke dra det for langt:P blir ikke annet enn de speila:P moderat senk har den:P bakfanger og hvite sideblinkers også..øyelokk er jeg ikke spesielt glad i på e30 8) felger kommer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...