Gå til innhold

forsikringsselskap


bmw 323i
 Share

Anbefalte innlegg

Gjensidige har vært desidert billigst i alle tilfeller for meg de siste årene, etter fylte 23 år. Før det var det Terra jeg fikk best pris hos. Sjekket også med Eiker Forsikringssenter som nevnes over her. De forhandler If, og hadde ikke sjanse i havet til å slå Gjensidige sine priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 19 år.å det virket som det var vanskelig når jeg sa jeg hadde en 325i 4x4 som jeg skulle forsikre, de spurte hvorfor jeg ringte...for det ble mye troddde de..så sjekket de opp å det ble jo over 30.000...for 20.000i kjørelengde :shock: det er ran...å vis du skal ha noe hjelp tilbake av forsikringselskapa, ja da er de vrange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ring til if. di er egentlig ikke så billige, men hvis di ringer til en som heter Alexander kielland så ornder han deg en bra pris. jeg fikk hvertfall best pris der på min 320 cupe. nr hans er : Direkte:67 55 29 88 Mobil : 93 21 31 32

fax: 67 55 29 81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har nettopp forsikret min "nye" e36 323i 1995, det koster meg 12000,- med full kasko. Er 22 år (21 når eg tegnet forsikring) og har 0 bonus fra før. Forsikret bilen hos Gjensidie, alle andre eg sjekket opp va mye dyrere :wink: Da får eg også reiseforsikring og innbo inkludert. (bare 12000 i kjørelengde foresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...