The_transporter Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 trenger frontfanger og nyrer/lista med nyrer i til e34 trenger også deler til m20b25 motor.. som f.eks alt utenom blokk og topp og inssug jeg har en e30touring med alle deler utenom fremskjermer og taktrekk hehe er intresert i byttehandel trenger også bremseskiver kalippere og klosser til e34 som ikke er rustet send meg en sms eller pm om du har noe og er intresert i å bytte nummeret mitt er 97959278
cornelius Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 er litt lurt og spesifisere hva slags deler du trenger og skal bytte bort? har du sparkedekslet under rattet over pedalene i god stand?
The_transporter Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2006 jepp det har jeg jeg trenger vel egentlig alt utenom det som er på innsiden av motoren f.eks føleren på bunnpanna,starter slanger oljekjøler radiator exp.tanken til radiatoren gearkasse, mellomaksel,diff , (alt dette til m20b25) trenger også bremser til e34,skiver uten kast og kalippere som er i god stand motorstyringsnett med hjerne til motoren med fordeleren på kammen eksos trenger jeg og til 525 om noen har...
The_transporter Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2006 bytter gjerne bort alt på hele bilen min jeg det er en 89 modell 318i touring.. fremskjermene er ikke såå pene etter jeg taka... men alt annet er intakt... 4 dører med skinntrekk (sorte) sentrallås på hele bilen alt av deler!! skivebremser bak og forran har jeg og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå