Gå til innhold

Justerbare dempere bare forran?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Som topicen sier så lurer jeg på om det går ann å sette justerbart senkedempere og fjerer forran men ikke bak på min 520?

Evnt. hvor kan jeg få tak i dette engros?

Skal kjøpe via verkstedet mitt.

Demperen forran er gåen, og vil ha den lavere forran, men ikke akkurat nå i vinterhalvåret!

Håper på raske svar;)

Skrevet

Det er mulig, men det beste er jo at fjærene og demperene forran og bak står i stil til hverandre. Høydejusterbare sett får en blant annet kjøpt hos norsk bildelsenter (KW), Powerzone (H&R) eller hos Os-bildeler (FK-automotive). Tidligere sett fra FK, ble levert uten justering bak.

Uansett vil det være billigere å kjøpe et komplett sett, fremfor kun å bestille løse framdempere og fjører.

Skrevet
Hei!

Som topicen sier så lurer jeg på om det går ann å sette justerbart senkedempere og fjerer forran men ikke bak på min 520?

Evnt. hvor kan jeg få tak i dette engros?

Skal kjøpe via verkstedet mitt.

Demperen forran er gåen, og vil ha den lavere forran, men ikke akkurat nå i vinterhalvåret!

Håper på raske svar;)

Gs bildeler selger oxo justerbar senkesett for din bil. Jeg har oxo planer om å kjøpe justerbar senkesett iløpet av november månden..pga bilen er altfor lav akkurat nå.Gjerne del hva du kjøper og hvordan dt fungerer!

mvh

Hav

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...