B.E.E. Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 Bilen bygges om til M3, men problemet er bremsene. For å få bilen godkjent som M3, må den nødvendigvis ha M3 bremser eller bedre. Ut i fra dimensjon, vil E-46 330 bremser være krafigere enn E-36 M3 bremser. Ut i fra lommebok er også 330 bremsene å foretrekke. Men, vil sunn fornuft råde hos biltilsynet, eller vil de henge seg opp i at E-46 330i ikke har så mye som 286hk, og at kun E-36 m3 bremser må benyttes?
Mr_Sunde Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Blir nok ikke godkjent uten at noen har gått god for at disse bremsene er gode nok. Biltilsynet godkjenner ikke noe som ingen andre har gått god for på forhånd. Det vere seg BMW, Alpina eller TÜv eller lignende. M3 3.0 har jo ikke så forferdelig dyre bremser. Er mye dyrere på M3 3.2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå