Cappel Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 Hei, Trenger bakre del av eksosanlegget til denne bilen. Trenger ikke være strøkent. Både orginalt eller styling er av interesse.
Mr_Sunde Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 Har bakpotte til en vanlig 318i som selges billig. Er usikker på om dette passer til 318is. Ser ikke likt ut på RealOEM, men kanskje noen har peiling på om det passer?
Michael Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 Jeg har en du kan få, men den ser helt jævlig ut, tror ikke det er hull i den enda..
Cappel Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2006 Jeg har en du kan få, men den ser helt jævlig ut, tror ikke det er hull i den enda.. Ser jævlig ut på hvilken måte da? Rust? Det spiller liten rolle i grunn. Min nåværende er det snart ingenting igjen av det ytterste delen av bakpotta. Du får eventuelt en god flaske vin for den
dreaz Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 Hei,Trenger bakre del av eksosanlegget til denne bilen. Trenger ikke være strøkent. Både orginalt eller styling er av interesse. nytt komplett effektanlegg til is 2500,- fra kat og ut org bakpotte 318is ny 3000,-
Michael Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Jeg har en du kan få, men den ser helt jævlig ut, tror ikke det er hull i den enda.. Ser jævlig ut på hvilken måte da? Rust? Det spiller liten rolle i grunn. Min nåværende er det snart ingenting igjen av det ytterste delen av bakpotta. Du får eventuelt en god flaske vin for den Er gaske rustent, men det er ganske mye gods i potta så det holder sikkert en liten stund til.... Du kan sikkert få alt fra katalysatorn og bakover for kr 0 hvis du gidder å hente det, den mellompotta tror jeg ikke er så ille. Bytter til effektanleg i kveld så det er bara å komme. Holder til i Son, er jo ikke så frøktli langt unna Lillestrøm
SiohZ Skrevet November 17, 2006 Skrevet November 17, 2006 har kat til 318is:) ska få den for en 1000lapp altså Katalysatoren og røra helt fra til manifoilen:)
Cappel Skrevet November 17, 2006 Forfatter Skrevet November 17, 2006 Takker, men jeg fikk bakre delen av Michael gratis(!) og det var bare den jeg trengte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå