propan Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Hei. Jeg har søkt og søkt men finner ikke hva jeg leter etter. Jeg er på jakt etter dekkventiler til mine BBS hjul. Jeg vil ikke ha de vanlige standard gummi ventilene,og jeg hadde noen andre blanke alu ventiler på noen felger jeg hadde tidligere. Så jeg veit det finns. Jeg skal til en dekkforhandler å sjekke der,men hadde vært moro om det fantes en nettside etc som har ett utvalg og bilder av diverse ventiler. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 http://www.bilxtra.no/Documents/Side%203-32.pdf Se på side 15. (eller 7/16 i adobe reader'n) Slike du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Nei,dette var ventilhetter. Ellers takk. Hetter har de fleste,jeg tenkte på selve ventilen-den som sitter i felgen og man da skrur hetta på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 En liten tur på google bilder, så er det flere å velge mellom, så det er bare å kontakte en forhandler av BBS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Var inne på nettsiden der og det er kun valve caps-hetter. Men jeg får snakke med forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Jeg klarte å få tak i dekk-ventiler i aluminium, ikke bare hettene, men hele ventilene hos Johs lunde dekkservice på Bryne. Disse var ettersom jeg forstod ikke lagervare, men noe som kunne skaffes på bestilling. Dette var dog over 1 år siden. Er jo verdt å ta en telefon til dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 En kompis av meg har sånne på bbs felgene sine. Han har kjøpt felgene på www.autogrip.no Vet at han har det på BBS CH(sommer) og BBS RD(vinter), hvis det er noe av de du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Takker. Jeg har BBS RS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Jepp, fine de ventilene. Har sånne på sommer og vinter felgene.. De kommer i kort og lang utførelse. En kompis av meg som selger sånne. Men bare til forhandere, han sa at alle som selger go felger skal ha det i sortimanget sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Jepp, fine de ventilene. Har sånne på sommer og vinter felgene..De kommer i kort og lang utførelse. En kompis av meg som selger sånne. Men bare til forhandere, han sa at alle som selger go felger skal ha det i sortimanget sitt. Samme form som standard gummi bare i alu sant? Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Jeg vet at Vianor og Dekkmann er kunder hos han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 ok,da er det opp til dekkman her imorra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 De fleste dekkforhandlere har nok metall-ventiler, men de monterer som regel gummiutgaven som standard, siden de er rundt en 50-lapp billigere per stykk. Har det på et av mine sett, og fattern fikk det når han kjøpte helt nytt felgsett hos Vianor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Bare pass på så du får riktig. Det finnes forskjellige tykkelser, og enkelte av BBS-felgene kan ha litt tynne hull til ventilen. En kompis av meg fikk ikke montert på slike på sine skrudde BBS hjul. Jeg har forøvrig en pose med slike ventiler liggende hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå