LarsFromasj Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Hei! Har handlet meg en 518i E28, og lurer på om det er mulig å oppdrive noe "styling" til denne? Ikke ute etter noe ville greier, men tenkte noe "originalt" som kom som tilbehør eller lignende. Kjenner ikke noe til disse bilene fra før så jeg bare gjetter her iallfall... Noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Den nederste der har vel E34 M5-lister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Den øverste har Alpinafront, det får man kjøpt hos Autozentrum(som er Alpinaforhandler), ellers så skal det gå an å bestille alpinadeler hos vanlige BMW-forhandlere også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Ikke mulig å få tak i noe replica av den fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Alpinafronten kan du få tak i hos Alpina. Den lages enda. Schmiedmann har en som ligner på BBS-fronten. M535i kittet finnes flere steder, men da brukt. Tror ikke dette er å oppdrive nytt lengre. http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=10070 Der er styling-topicen på mye28.com. Du vil se at de amerikanske E28'ne har mye større fangere o.l., men det er leppa under fangeren du skal se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Det nederste er originalt e28 M535 styling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 jeg har en styling fanger av et eller anna merke til e28 hengende i garasjen faktisk. lurer på om det kanskje er den orginale fanger'n til m535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Jeg har original m-tech bakluke spoiler om du er intressert. (M535 spoiler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harrykongen Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Jeg har original m-tech bakluke spoiler om du er intressert. (M535 spoiler) kor mye skal du ha for den da? jeg vil ha noe til min e-28 har tenkt på m535 front og men er det ikke mye arbeid for og få det til og passe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå