gravity- Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 Bilen starter greit, men er jeg heldig dauer bilen kun to ganger på vei til jobb. Dette hvis jeg må stoppe helt opp. Symptomene er at når jeg stopper, og trykker inn bremsa mer og mer, holder motoren på å daue. Hvis jeg slipper litt opp går turtallet noe opp (aut), men det hender av og til at den dauer selv da. Det kan virke som om dette er når bilen er kald, for etter en lengre er dette ikke noe problem. Noen som vet hva jeg kan gjøre
Kjell Rune Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 jeg tror du skal skifte svinghjuls sensoren din. disse kan bli møkkete og slikt. kjør en diagnose og få d bekreftet.-
gravity- Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2006 Kjør en diagnose.... dvs. verkstedet? Ha tar de for sånt
Tore Diesel Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 Tror ikke de tar mange hundrelappene for det. Tror jeg betalte 3-4 hundre sist jeg gjorde det.
antiloop Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 Trenger heller ikke være verre enn at du justerer opp tomgangs turtallet litt..
sigklep Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 Kan man bruke OBD-II for å lese av feilkoder på BMW? Noen som har erfaring med dette?
2mMy Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 kan vel være abs sensorene? de kan forårsake de merkeligste feil!
gravity- Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2006 Ok. Og en diagnose vil vise evt. alle feil?
tomasb Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Har akkurat det samme på min, og hadde avlesing på Bavaria. Resultat: ingen feil utenom de eg visste om. Men eg har en salgs singlelyd på min i maskinrommet ved torpedoveggen, og det sa di på Bavaria kunne være en slitt vacumklokke. Og det kan kankje gje sånne symptomer? Har gått fint i heile sommer, men nå som kulda kommer, er symtomene på plass igjenn....
tomasb Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 Jupp. Slitt vauumklokke. Bilkilden fant det ut ved å løsne litt på oljefylle-lokket når motoren sveiv. Kom da en slags kraftig "fise"lyd fra vacum-klokken.
TJ Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 Kan også være veivakselføleren som kan forårsake slike problemer, noe som er en relativt vanlig feil på E39. Men som det sies her, så gir en diagnose svarene på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå