Anderslien Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 Jeg har et problem med at det ikke kommer verken kald eller varm luft i hullene helt inntil frontvinduet der. Da mener jeg altså ikke det midt på dashen. Noen som vet hva dette kan være? Ellers så fungerer alt bra og vifta blåser som bare det.
Arimanni Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Det kjem ikkje luft i det heile teke? Heilt tomt? Kan vere kanalene som har "hoppa" utav hakket, eller kontrollen som har tatt kveld da.
Anderslien Skrevet November 3, 2006 Forfatter Skrevet November 3, 2006 Det kjem ikkje luft i det heile teke? Heilt tomt? Kan vere kanalene som har "hoppa" utav hakket, eller kontrollen som har tatt kveld da. Nei, kommer ikke luft i det hele tatt. Hvordan sjekker jeg om den har hoppet ut av hakket? Og hvordan sjekker jeg om kontrollen har tatt kvelden?
Arimanni Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Eg har aldri gjort det før, men rekner med at du må ta kontrollen og sjå inni om det er noko som det ikkje skal vere. Kanskje trekke litt i dei spjellene som høyre til kanalene og sjå om det da fungerer. Prøve og feile metoden med andre ord.
Anderslien Skrevet November 3, 2006 Forfatter Skrevet November 3, 2006 Eg har aldri gjort det før, men rekner med at du må ta kontrollen og sjå inni om det er noko som det ikkje skal vere. Kanskje trekke litt i dei spjellene som høyre til kanalene og sjå om det da fungerer.Prøve og feile metoden med andre ord. Hvor ligger dette?
Anderslien Skrevet November 4, 2006 Forfatter Skrevet November 4, 2006 Har sjekket litt i dag, og det kommer luft alikevel. Men kommer ikke veldig mye. Og det kommer mer luft på sidene enn i midten der. Litt tett kanal kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå