Gå til innhold

G-Tech PRO SS og RR Performance Meter selges!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger G-Tech PRO SS og RR Performance Meter til en super pris for BIMMERS medlemmer.

Dette er den nest største modellen men skaffer oxo den største RR og de gjør følgende:

- Måler 0-100Km/t,0-400m og 0-200m tid.

- Hestekrefter og newton du har i bilen.

- Viser RPM til en hver tid.

- Innebygget Shift lights så du vet når du MÅ gire.

- Måler G-Krefter både fremover og til siden.

- Super nøyaktig måling,kun +/- 1% feil! 8)

Solgt ca 20stk på VACN (Volkswagen-Audi Club Norway klubben) og ALLE er superfornøyde.. ;)

Info om målerene:

www.gtechpro.com

Selger PRO SS til 2000kr + frakt (112kr) ved forkuddsbetaling og PRO RR til 2700kr + frakt (112kr),du mottar måleren inne 4-5dager etter betaling.

Send meg en PM om du er intressert. ;)

Skrevet
Hva slags følere etc må monteres?

Ingen følere elns,kun en sigarett tenner kontakt som du dytter i sigarett tenneren din,så er du ferdig. :)

Utrooolig enkelt,også sååå nøyaktige! 8)

Skal du ha noe som er mer nøyaktig må du betale 10.000 dollar....

Skrevet

bare av ren nyskjerrighet ---- hvordan klarer den å måle hk og nm?

en ting til hvorfor kjøpe denne i stedenfor driftbox :)

Skrevet
bare av ren nyskjerrighet ---- hvordan klarer den å måle hk og nm?

en ting til hvorfor kjøpe denne i stedenfor driftbox :)

Den måler HK og NM ut i fra G-kreftene,måler både side g-krefter også.

RR måleren er myyye bedre enn Driftbox,mer nøyaktig også!

Kjøper du RR mårleren følger det med kabel + programvare slik at du kan lese av og lagre dine "runs" på PC`n,genialt og rått! ;)

Skrevet

blir litt off topic, men vil ikke vekt o.l. avgjøre hvor mange g-krefter bilen "produserer" i forhold til effekten?

En bil på 1200kg og 180hk kan vel produsere like mange g under akselerasjon som en med 150hk og 1000kg.. sånn ca.. ?

Skrevet
Du må taste inn bilens vekt.

Jepp,det stemmer. :)

Man må taste inn bilens vekt med førere etc,må også justere "pitchen" på bilen,dvs hvor myk den er etc for og få det riktig. ;)

Skrevet

Heisann. :)

Postoppkrav går fint det,men jeg må desverre kreve 877kr i forskuddbetaling,riskierer ikke å sitte igjen med den selv. :cry:

Så kunne du fått de 2000kr resterende i oppkravsbeløp hvis du vil?

Rettet på salgsannonsen nå,jeg mottar måleren 2-3dager etter at jeg har bestillt den,sender den ASAP ut så du har den innen 7-8dager etter at du betalte.. ;)

Hadde det gått med postoppkrav og leveringstiden var 1 uke så kunne det vært aktuelt.
Skrevet

Hvordan regnes hk og nm? Med tanke på utvekslingen diffen... En e30 f.eks vil jo bli kjappere med høyere utveksling på diffen bak, og når den blir kjappere vil jo også g-kreftene påvirkes. Og da vil man jo få et hk tall som er høyere.... :? Eller tar jeg feil? :wink:

Skrevet
Høres jo strålende ut....

Men:

-Hvordan kan den måle turtall via sigarettenneren?

-Er shiftlightet justerbart?

:?:

Den måler turtallet via sigaretttenneren ja,den "finner" ut det pga av pulseringer i strømmen mener jeg.

Funker helt sykt bra i hvertfall,har en slik selv.

Når du får måleren må du ta en testtur,der justerer du rpm på måleren så den matcher rpm i fra bilen,det samme gjør du med rødmerkingen ,hvis den begynner på 6500rpm så justerer du G-Tech`n til å varsle om at du må gire da.Du justerer altså når shift-light skal slå inn. ;)

Skrevet
Hvordan regnes hk og nm? Med tanke på utvekslingen diffen... En e30 f.eks vil jo bli kjappere med høyere utveksling på diffen bak, og når den blir kjappere vil jo også g-kreftene påvirkes. Og da vil man jo få et hk tall som er høyere.... :? Eller tar jeg feil? :wink:

Hk og NM regnes ut i fra g-krefter og pitch-faktoren på bilen,må også plotte inn vekt på bilen + deg og div.

Disse er meeeeget nøyaktige,det er så mange ting som måleren registrerer så tviler på at om en bil med høyere utveksling får frem mere hk en en med lav utveksling så lenge bilene veier likt og har like mye hk. ;)

Men man vet jo aldri. ;)

Les litt på: www.gtechpro.com

Der står ALT om de. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...