kripower Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Årets første snø kom brått på. Jeg gjorde komunen en tjeneste og ploget snø med frontfangeren....det gikk ikke mer en 1 km i nysnø før leppa knakk gitt...trist! Hater Lillehammer komune, De klarer aldri å brøyte bort snøen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 off da...det der var ikke bra:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Den var kjip.Men siden du bor på lillehammer kan d kanskje svare på ett ganske så ot spm, salter de veiene i lillehammer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripower Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Nei, saltes kun på E6 her...men ikke i selve Lhmr. Skulle tatt av leppa, men hadde ikke tid...angrer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 kjekt da...kan jo brøyte med den bilen...eller kunne da..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Du har for lav bil, Gutten min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Hater Lillehammer komune, De klarer aldri å brøyte bort snøen. Prøv en skikkelig vinter med privatisert snøbrøyting i Oslo, så tenker jeg Lillehammer ikke er så ille allikevel jeg... Kondulerer. Var fin den cat-killer'n din. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Skjedde samme med meg når jeg hadde leppe første vinteren... kjipt, men det skjer... kan jo hende plogene hadde nok å gjøre andre steder også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Må lage hurtigkobling på slike lepper, enten med vingemuttere eller bare skru de fast rett opp uten noe lim, slik at de enkelt kan demonteres når vinteren kommer. Det eller vinterparkering er eneste måten slike lepper overlever på. Selv om brøytingen er aldri så bra, så ramler det av isklumper og drit fra lastebiler og biler. De knerter også slike lepper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Det er virkelig feil årstid å ha lave biler... Satse på global oppvarming eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 surt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Surt.. Ja, du skulle nok ha fjernet den leppa før vintern kom.. Enten det eller hatt vinter/bruksbil eller at du hadde hatt hydraulisk heving og senking av dempere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Du har for lav bil, Gutten min ingenting som heter det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Nei, saltes kun på E6 her...men ikke i selve Lhmr. Skulle tatt av leppa, men hadde ikke tid...angrer! Tror de salter mer enn bare E6 i lillehammer, mener å huske at en på vegvesnet sa de saltet opp fra strandtorget og opp ved tunelen ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Ja til global oppvarming Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå