Hylland Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Må ha nye dempere til E34... Hvor får jeg kjøpt disse billig??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 31, 2006 Share Skrevet Oktober 31, 2006 Med fare for å banne i kjerka...Biltema har gassdempere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Kor bra kvalitet er det på desse og kva er prisen??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Vet ikke kvaliteten men di koster 349kr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Jeg har et par ubrukte Supersport bakdempere som vistnok ifølge geir ove på koed skal passe alle e34 før 1990. disse passet ikke min 92 mod. derfor til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Kor bra kvalitet er det på desse og kva er prisen??? ELENDIG!!!! Kvalitet, søss hadde det på vectra'en sin... Funket i 2mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Jeg har et par ubrukte Supersport bakdempere som vistnok ifølge geir ove på koed skal passe alle e34 før 1990. disse passet ikke min 92 mod. derfor til salgs. Pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Gi bud, (men ikke skambud). er forresten beregnet på senk, såvidt jeg vet hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Kor bra kvalitet er det på desse og kva er prisen??? ELENDIG!!!! Kvalitet, søss hadde det på vectra'en sin... Funket i 2mnd Da burde hun jo få igjen pengene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Kor bra kvalitet er det på desse og kva er prisen??? ELENDIG!!!! Kvalitet, søss hadde det på vectra'en sin... Funket i 2mnd Da burde hun jo få igjen pengene sine Bilen var like sliten som demperne, så vi vraket den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 hehe ja vectra og omega tar seg best ut på hoggærn:) dæven det er dårlige biler med tanke på rust.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Eg har biltema på min akkurat no, funker heilt greit det.. Men er sef ikkje det samme som bilstein osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå