milhouse Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Vurdere å kjøpe disse vinterdekken 205/55-16. Er det noen som har erfaring med disse? Og hva har dere eventuelt betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Jeg kjøpte disse dekkene i fjor i samme dim som du nevner her. Jeg er veldig fornøyd med dem. Bor i Oslo men har brukt dem noen turer til fjellet også. Hva jeg betalte blir nok ikke sammenlignbart med noen andre da jeg fikk dem meget billig av en bekjent. (4000,- inkl omlegging) Tror han tjente 2,- pr. dekk eller noe og da var ikke arbeid regnet med Har du fått noe pristilbud? Evnt hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Har disse dekkene på min Touring (17"). Fungerer veldig bra syns jeg. Husker ikke hva jeg betalte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Hadde slike dekk på min E30, 185/55-15. Fungerte meget bra. Bor i Tromsø og det er avogtil antydning til snø her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Jeg kjøpte disse dekkene i fjor i samme dim som du nevner her. Jeg er veldig fornøyd med dem. Bor i Oslo men har brukt dem noen turer til fjellet også.Hva jeg betalte blir nok ikke sammenlignbart med noen andre da jeg fikk dem meget billig av en bekjent. (4000,- inkl omlegging) Tror han tjente 2,- pr. dekk eller noe og da var ikke arbeid regnet med Har du fått noe pristilbud? Evnt hvor mye? Fått ett tilbud på 4500kr, så det er ikke så galt. Regner med at jeg komme til å gå for det da. blir mye bykjøring og noen tur opp på fjellet som deg/dere. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Er det lov å spørre hvor du fikk tilbudet? MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 Det er via en forhandler av dekkene. Bestekompisen min jobber der og jeg spiller for bedriftslaget deres så er sikkert derfor jeg får det litt billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlello Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Jeg har dekkene på min 116i. De var med bilen når jeg kjøpte den, så va det kostet vet jeg ikke.. Men de fungerer bra, men kan være litt småskumle på 0 føre og hardpakket snø! Jeg har også 205/55-16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå