kokfesk Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Plutselig her en dag så sluttet bilen min å lade. Så jeg tenkte at det var spennings regulatoren å byttet den. Men neida, bilen lader fortsatt ikke. Hva kan det være da? må jeg bytte hele dynamoen?
Odland318is Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Kan være slakk reim, nedslitte børster i dynamoen osv. Har hatt begge problemer selv, dog på en Sierra IS...
mr.big Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Når motoren går på tomgang prøver du å kline til dynamoen med en hammer (ikke så hardt at du skader den da; ). Hvis den med det samme faller litt på turtallet, dvs. begynner å lade igjen er det nok bare å bytte børster så blir den god som ny.
Odland318is Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Betalte 151 kroner sist for børster. Er ingen dyr affære, men forskjell på opp og ned på hvilken vei du setter dem i. En kompis satte dem opp-ned, og de knakk av... OBS OBS! Regner med det er slik på disse dynamoene også
kokfesk Skrevet November 1, 2006 Forfatter Skrevet November 1, 2006 Har byttet børstene...dem sitter jo på spenings regulatoren. Så det er det nok ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå