BMWGUDEN Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 hvordan vill det fungere med turbo på denna motoren, tenke ikkje kjøra på mer en 0,5 i trykk, trenger jeg større turbo en ein garret t3 ifrå ein nissan 200sx? hvordan annbefaler dere meg å bygge motoren? trenger hjelp/tips takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 200sx s13 har vel garrett t25 og den er ivertfall for liten... (om du leser litt på 200sx ogn ser du at den ikke rekker til mer en max 1 bar på 1.8 liter) s14 har garett t28 .. mulig den er brukene. t3 blir noe helt annet ,er vel T3 på cosworth om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 jeg har en t3 fra cosworth som jeg bruker, fungerer meget bra på en lavtrykk turbo motor:) har m20b25:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 ja er flere e30 `er 325 med t3 turbo.. dette er til og med en oppgradering på 200sx s13 ,den orginale t25 turboen er veldig liten.. så tviler på den vil fungere noe bra på en 2.3 liter.. vil ivertfall bli meget varm...sats på t3 du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå