Nilsn Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username=
^B^M^W^ Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1287078
Hankook Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 har tuv papirene på senkesettet? eller må d skiftes ut? hvilke andre feil er det på bilen for att den skal gå igjennom?
BimmerKing Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username= <- Hele annonsen med flere bilder ....
Nilsn Skrevet November 1, 2006 Forfatter Skrevet November 1, 2006 Hei! Har papirene på koniene liggende ett eller annet sted, sikkert i bilen, viss eg har rotet de vekk, så vil eg ikke tro det er noe problem å få fatt i nye. Har ikke papirer på senkefjærene, men de stod på en 323 og den var blitt godkjent av biltilsynet med de på. Har kopi av vognkortet fra den bilen, tror de skal være nok. Problemet med bilen er det at eg skulle skifte traversforinger på den, men så var de gamle foringene såpass grodd fast i den "hylsen" eller ka vi no skal kalle det, der som foringen står fast i karisseriet, så deler av den gamle foringen ble hengende igjen, forsøkte og borre den ut men det endte opp med ett hull som ble litt for stort til den nye foringen (ca 1mm klaring) så det var jo ikke helt bra. Ellers så lekker det eksos ifra 1del på eksos anlegget. Tror ikke det skal være noe annet enn det som må fikses før bilen blir godkjent.
Nilsn Skrevet November 1, 2006 Forfatter Skrevet November 1, 2006 Så det er sikkert like greit og bruke bilen som en dele bil. blir mindre stress og få godkjent en litt nyere bmw. vil helst selge bilen hel. Gidder liksom ikke og ha en halv-slaktet bil stående i veien her =p Men det er jo billig med alle de brae delene da masse sneks Løp og kjøp
Bare_egil Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1287078&username= litt OT, men det står at foring i kardang er skiftet..hvordan gjorde du dette?
Nilsn Skrevet November 10, 2006 Forfatter Skrevet November 10, 2006 Hei! Tok ned kardangen, og så sagde eg foringen i 2 deler med luft-sag og dunket den ut. piece of cake.. og dunket inn den nye etterpå.. =p kan hende at de egentlig skal presses ut med presse, men gadd ikke og stresse med og holde kardangen og presse men vær obs! det er olje eller noe sånt inni foringen, ett eller annet seigt faenskap som blir tynntflytende når du får temperatur på det, fikk det nesten rett i tryne når eg stod der og sagde
Bare_egil Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Hei!Tok ned kardangen, og så sagde eg foringen i 2 deler med luft-sag og dunket den ut. piece of cake.. og dunket inn den nye etterpå.. =p kan hende at de egentlig skal presses ut med presse, men gadd ikke og stresse med og holde kardangen og presse men vær obs! det er olje eller noe sånt inni foringen, ett eller annet seigt faenskap som blir tynntflytende når du får temperatur på det, fikk det nesten rett i tryne når eg stod der og sagde okai, hvor kjøpte du ny foring da?
Nilsn Skrevet November 10, 2006 Forfatter Skrevet November 10, 2006 HEi! Kjøpte foringen hos Gs Bildeler. De er ganske ok på pris og så er de ganske behjelpelige på telefon viss du skulle ha noen problemer.
er1k Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 om du kan gå ned i pris, så er det MEGET intresangt.
Anbefalte innlegg