morten_2 Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Kom 1990 modellene E30 320 med el. antenne bak på venstre side? Jeg har en antenne nå som jeg ikke får dratt opp manuelt og jeg har hatt ut spilleren og ser at det er en blå ledning bak i der. Var en original radio i bilen. og antenen gikk ikke opp med den spilleren i allfall, så jeg vet ikke om det er el. antenne. trenger man kun et pluss signal inn på den blå ledningen om dette er til el antenne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Slik kan jo ettermonteres..sjekk undersiden av antenna om det er elektrisk og sjekk eventuelt ledninger under der.. Antenna kan du jo koble på "spiller" hakket på tenningslåsen så den går opp når du slår på spilleren..og ned igjen når du slår av igjen.. Edit:skriveleifer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 ja, det er en blå ledning. bak spilleren. den skal vel gi antenna et signal på motoren der. noen som har en e30 med motorantenne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 men har du sett på antanna inne bilen att det faktisk sitter en el-motor der og ev hvilke ledninger som kommer ut av den motoren? Så er det bare å måle deg til om det er samme ledningen som kommer ut bak-spilleren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Den 89 modellen jeg solgte for kort tid siden hadde el-antenne, men den var betjent med en egen bryter montert over radioen. Skikkelig fancy var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 jeg skal ta av kledningen baki bagasjerommet og sjekke ut om det er motorantenne. men snakket med en bmw kjenner og han påstår at e30 320 kom med motorantenne fra 1990 og opp til seint 1990/1991 for e36'n kom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå