B.E.E. Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Scorpion må være slitsomt å kjøre med i lengden. Grom lyd, ingen tvil, men tenk på en eventuell langtur nedover i tyskland med ørepropper
Anni85 Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Scorpion må være slitsomt å kjøre med i lengden. Grom lyd, ingen tvil, men tenk på en eventuell langtur nedover i tyskland med ørepropper Enig!perfekt for en by-glidare men for en som en kjører bil på landeveien blir det for mye
kripower Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Den lyden er som musikk i mine ører, og jeg er glad i musikk
Anni85 Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Den lyden er som musikk i mine ører, og jeg er glad i musikk Enig at det er tøff lyd. men hva hvis du skal kjøre 30 mil..Er det like kult da?
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Synes det går greit på landeveien jeg. "værst" lyd med varm potte i oppoverbakke. Da hører man lyden Men så har jeg automat også da, så får frem lyden skikkelig godt.
alkj Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 hvordan er bensinforbruket med scorpion effektanlegg, i forhold til originalpotte a egentlig, på en 91 mod. 325i (e36)? Vil man merke stor forskjell?
Kjetil 323i E36 Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Scorpion må være slitsomt å kjøre med i lengden. Grom lyd, ingen tvil, men tenk på en eventuell langtur nedover i tyskland med ørepropper Kjører 10 mil daglig nesten (tur/retur arbeid), og synes ikke det er ubehagelig. Men som alt annet er vel det delte meninger om dette. hvordan er bensinforbruket med scorpion effektanlegg, i forhold til originalpotte a egentlig, på en 91 mod. 325i (e36)? Vil man merke stor forskjell? Nei
Mikaelft Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Ei jente som satt på, ho lurte på hva slags lyd det var, hihi
Håvard ///M3 Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 mine Scorpion potter lager ikke no særlig bråk.. Akkurat passe.. Bråka myyye mere når jeg hadde det på 325'n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå