Pedi Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Er det noen her som har satt inn NAVI i en e39 der den ikke har TV orginalt ?? Sitter å lurer på hva som skal til, men det er ikke så godt å løse dette problemet på en plattform i Nordsjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Hvor får man tak i sånt bbrukt?Sorry for OT,men tenkte å montere det i min og da kunne vi jo evt delt erfaringer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Hvor får man tak i sånt bbrukt?Sorry for OT,men tenkte å montere det i min og da kunne vi jo evt delt erfaringer!! Hei Ring til koed og sjekk det.. de har alltid noe inne som regel http://www.koed.dk Det er ikke alltid de har oppdatert hjemmesiden sin.. så det lønner seg å ringe dem. mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Monteringen går nok greit,det er bare et helvete å dra kabler bak til kofferten (har jeg lest på andre forum) Brukte finner du på www.ebay.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Som posten over her så er Ebay i tyskland det største på slike brukte enheter! Problemet er at de fleste ikke vil sende noe utenfor Tyskland! Det er litt å finne på Ebay.com også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Høres dyrt ut Pedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 Det er dyrt! Hvis du skal kjøpe dette nytt her i Norge så er det vel cirka 25 lapper! Men hvis du får tak i brukt i Tyskland er det masse å spare! Har sett de komplette fra rundt 10 lapper og oppover for nyeste versjon.. Har sittet å siklet på slike selv en stund for å si det sånn! Her er en Diy på oppgradering fra 4/3 til 16/9 http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=110 Har også sett Diy på full montering men fant det ikke i farten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 har et komplett kabelsett som kan brukes rett på E39 .. se min annonse ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 har et komplett kabelsett som kan brukes rett på E39 .. se min annonse ! Passer dette både i E46 og E39 altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Her har du skjerm! http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... s=1&tot=49 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå