wheelman Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 smekkny Rockford Fosgate P112S8 ny Blaupunkt 700w monoblokk (noen kosemetiske riper i deksel) selges forhbo 1000,- ( Dette er billig, så ikke "jeg kan gi deg7kr" ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 hvilkent ohm er monoblokken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 harke peiling! viss du er litt oppegående så finner du det fort ut på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 takk for et logisk og oppegående svar når det er du som skal selge noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 1, 2006 Forfatter Share Skrevet November 1, 2006 hehe jeg er ærlig! jeg aner ikke, jeg har bare kjøpt den. og den funket for meg.. jeg har ikke peiling på ohm, volt eller om det stjerne skruer som holder lokket på plass... tok meg ca 17 sekund på google og finne dette: Maks. effekt ved 4 ohm 1 x 750 W Maks. effekt ved 2 ohm 1 x 1000 W RMS-effekt ved 4 ohm 1 x 300 W RMS-effekt ved 2 ohm 1 x 500 W jeg må heller ikke selge dette, selger jeg det ikke så har jeg det i min bil når den er ferdig:) derfor gidder jeg ikke stresse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 9, 2006 Forfatter Share Skrevet November 9, 2006 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 men det er bare riper i forsterkern, ellers er den fin og hel? tenkte ikke på og google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 byr deg 300 + frakt for monoblokka hvis den fungerer som den skal uten noen mangler uten om kosmetiske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 10, 2006 Forfatter Share Skrevet November 10, 2006 neeeitakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 høystbydene over 500,- gir deg 500 + frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 11, 2006 Forfatter Share Skrevet November 11, 2006 neitakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 12, 2006 Forfatter Share Skrevet November 12, 2006 ingen som vil ha en grei forsterker og spille julesanger på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 ingen som vil ha en grei forsterker og spille julesanger på? Jo vil ha forsterkeren din, hadde vært bra og hatt den nå til og spilt opp til dans med " nå går vi rundt om en enebærbusk" men ettersom lommeboka mi ikke er tykk nok til 2,5K i julepresang til meg selv er dette uaktuelt Men lykke til med salget av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet November 13, 2006 Forfatter Share Skrevet November 13, 2006 hehe skjønner:) da får du synge selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå