Bimmerhansen Skrevet November 1, 2006 Share Skrevet November 1, 2006 4*100- 17 toms tsw-felger med sommerdekk selges-- 3 gode dekk, noen kosmetiske skader, steinsprut, noen stygge hakk o.l..dyre felger i utgangspunktet som er veldig fin på e30-- selges for bud over 1500.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 bud på 2000 inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 bytte mot borbet? meget fine med fine dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 bud trukket pga av pengemangel... så nå er det fritt fram-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 byr 1700! da di ikke ser ut. og er full eav dype hakk og ikke små stensprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petzl Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 byr 1900 + frakt (hvor befinner du deg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 jeg bor på gjøvik- du`? viss jeg får telefonnummeret dit t kan jeg sende deg ett bilde av den felgen som er mest sakdet-- er ikke inntresert i å lure noen. personlig syntes jeg e30 er utrolig fin med disse felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 kan du sende meg bilde av alle felgene. og ikke bare den ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 Felgene solgt i dag.. de vil fortsette liver sitt på en BMW 325i Turbo Intercooler med 300hk++ Vil være å se på gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå