Gå til innhold

E21 323 1982-Ferdig lakka-


Rotty
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp,den er "løs". Den er bare for å klemme innerringene på indre og ytre lager(5&6) sammen uten å ødelegge lager.

ok takk. da veit jeg det. hvor mye fett skal jeg ha inni? du har vel ikke hayns for denne på pc? trenger nm på tiltrekking av muttern nr 10.

oxo på de boltene på fjærbein framme.

kjøpte meg en 86 325 som var chippa i dag, lurer på om jeg bare hiver motorn fra den oppi så lenge og lodder om ledningsnett- kansje lage nå plugg and play overgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt kul bil da :D

Så jo den der var tilsalgs for en stund siden.. fikk du ikke selgt den ? jeg hadde SÅ lyst å komme ned å hente den.. men orka ikke siden jeg ikke har lappen og jeg ikke kunne kjøre selv.. + at jeg ikke hadde garasje å stå i da :P

men bra du tar vare på den iallefall <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt kul bil da :D

Så jo den der var tilsalgs for en stund siden.. fikk du ikke selgt den ? jeg hadde SÅ lyst å komme ned å hente den.. men orka ikke siden jeg ikke har lappen og jeg ikke kunne kjøre selv.. + at jeg ikke hadde garasje å stå i da :P

men bra du tar vare på den iallefall <3

takker for den :D

nei ble bydd rundt 17 for alt men klarte ikke selge Gullet.

ska prøve bevare den noen år til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da er det overhaling av motoren som gjelder, trenge få sveisa toppen og mls ++. trenger alt av pakninger,lager osv

må oxo overhale toppen.skal bestille adaptergreinrør fra ppf om ikke noen heller vil selge meg ett.

lurte litt på om jeg skal innvestere i en anen kam en orginalt men trenger da litt tips om hva som er kurrant på snikbygget og om det er noe vits, skal ikke over 300hk denne motoren enda. skal bare bygges så det holder lenge :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du har starta å bestille noen deler ;)

Men sveise toppen ? hvordan og hvorfor?

Det sies at m20 toppene har lett for å sprekke når du lader over 1bar, bedre kjøling osv.

men for å være helt ærlig så vurderer jeg selge alt og kjøpe noe som fungerer, bli jo litt stress når man har barna på deltid, netopp starta i ny jobb. ligger hjemme etter 1uke i ny jobben med feber og halsbetenelse.

Men vi får se :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det hørtes ut som en veldig god ide ;) så lenge det er til meg...

Send meg mld på 97173225 da? Du har forresten fått b-post så det hyler ,)

Så det :shock: hehe

Sovna på sofaen etter arb, får jeg ett bra prisoverslag på den mailen jeg sendte i dag. da bygger jeg sammen motorn og bila.

Blir nesten dårlig av å se E21 stå på de bukkene.

Mangler ett stort lass Motivasjon og tid, men ser ut som barna skal være til mor i år så :-k

Får se :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plukka sund motor i dag: denne clutchen har jeg ikke sett før-

er fjærbelasta svinghjulet?

dsc00087gj0.jpg

dsc00085qt6.jpg

slik ser stemplene ut,skal prøve tyde det som står skrevet på de

dsc00088cr5.jpg

dsc00089kp0.jpg

dsc00091hg3.jpg

trenger litt hjelp med finne ut av hva slags stempler det er og hva slags cluth

skal komme med flere oppdateringer etterhvert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Noen oppdateringer.

motor ferdig plana,hona og maskinvaska. oxo maskinvaska innsug + div løse deler.

Topp tryktesta og trenger litt arbeid.

Z45 + ARP + 3mm MLS og Kamdrev fra ppf er i hus :lol:

+ en haug med orginale smådeler som klips,braketter osv til bakstillinga, alt av bremsedeler nye og orginalt -rubbel å bit utnom caliperne de er kun overhalte(sandblåst og skifta alt av slitedele).

mangler enda en masse deler til motor men nermer seg nå, fikk kjøpt meg brukt dieselveiv i bra stand så da skal det holde bra.

Skal komme med nå bilder så fort jeg får motor å mere deler i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere uppdates :D

Adaptergreinrør i hus + 388 eller 380 dyser nr på de er 0280150431, noen som kan hjelpe? de er rødepå øverste del, husker ikke nøyaktig hva cc var men nr er nå der.

Har 535 dyser til overs om noen trenger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...