Gå til innhold

E21 323 1982-Ferdig lakka-


Rotty
 Share

Anbefalte innlegg

Dette ser da meget lovende ut!

Så du var int i litt historikk om bilen, da mener jeg å tro at dette er gammel bilen til pappa! Han eide den på starten av 90 tallet, så du kunne ikke tatt noen bilder av den innvendig og greier, han ble litt gira på flere bilder av bilen!

Lykke til videre!

MVH

bmwmotorsport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ikke verre en om du sender meg det regnr han hadde på pm så kan jeg bekrefte det :wink:

det som en gang var inne i bila er bytta ut alt ifra gulvteppe til stoler pga det var mugla og oppråtna, bruker intriøret fra en anen e21. det er 99% strøkent :D

det jeg veit om bilen står i postene her noe anet har jeg ikke klart drive opp eller gidda for si det slik.

men morro med e21 selv om jeg mange ganger har vært veldig nære selge alt pga hele veien har vært mot strømmen med useriøse aktører osv, begynner få litt pågangsmot igjen så ser ut til at det går rette veien.

må vel begynne nøste opp i noen løse tråder så jeg får tilbake penger svindlet osv. er bare motløs begynne med det for regner med jeg må gå hardt til verks for få noe skje.. men må jeg så må jeg :cry:

Takker for tilbakemld i allefall gir masse pågangsmot det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker og bukker for det.

Er takluke på den ja, er det neste som skal fikses etter motor er inne. den vil ikke åpne seg.

bila hadde stått ute i 4-5 år før jeg kjøpte den og ene ruta hadde stått 1.5cm på gløtt :shock: brukte lang tid på tørking og smurte opp alt innvendig med en slik corrosjonsbehandling :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Dette ble jo kult :)

Er i utgangspunktet tilhenger av E21`n i mest mulig original tilstand. Men liker samtidig alternative modifiseringer som ingen har maken til, så dette prosjektet får likevel "tommel-opp" :D

Stå på, gleder meg til fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakkinga var grom den. men luft hundene mere så det kommer in litt frisk luft. hehe- bredinga var grom men kanskje litt brei, og fronten bygger litt langt ut. men gromt prosjekt gøben. plinger på en dag jeg . skal bli lunt og se den på treff. blir nokk møøøøøøøøøøøe blå røyk med det maskineriet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er spent jeg å :lol:

Ble slikt pga det er jo budgett bygge eller skulle være det. alt ha bare tatt helt av det ene fulgte det andre. har vært ett sprøtt år med mye rart hehe.

Men endelig går det an begynne montere motor osv ta litt etterhvert så kommer den seg. mangler bare sm4,gir og forsterka vippearmer nå så er det kjørbart 8)

Veit orginal politzei har nokk sitt og si men det er ikke de som ska være nøgde :rompe: og som sagt ferdig med alt montert så vil den nok bli grom :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...