Marv Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 hei..... jeg har en sentrallås på min BMW E36 318is, 92 modell. Sentrallåsen har funket helt greit, frem til i dag!! det er nå blitt merkbart kaldere ute, så lurer på om dette kan ha noen innvirkning på sentrallåsen? den virker ikke... og skulle jeg klare å få den til å låse, så låser den seg automatisk opp igjen med en gang noen som har vært borti dette før...? evt. vet hva jeg kan gjøre med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krb16 Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Tror grunnen til at den låser seg opp med engang er at dørene ikke er ordentlig igjen, kanskje dørbrytern er ødelagt eller frosset på et vis. slår kupelyset seg av når du låser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Det er vel neppe bryteren i døra , for da skal du vel ikke klare å låse den i det hele tatt. Jeg hadde problemer med at jeg ikek fikk låst min 318i E36 via fjernkontrollen , men kunne låse den opp , det var da den bryteren i døra som ikke ble presset helt inn, så hvis det er samme opplegget så skal du ikke få låst bilen hvis bryteren ikke fungerer , så da burde det være noe annet som er feil , med mindre dette ikke er likt på disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marv Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 kupelyset slår seg av da jeg klarer å få låst..... hmmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå