E.Wenaas Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Fikk ikke start på børsa i kulda i dag tidlig. Bilen er ny for meg, så jeg har ikke rukket å gå over den ordentlig. Hva er de mest sentrale ting å sjekke på en slik gammel bil som kun skal brukes i vinter, siden jeg vil spare min andre godbil for statens grufulle saltangrep? Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Har samme motorn i min bil, men den starter uansett hvor kaldt det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 trur jeg ville skjekket bl.a plugger og fordeler, lurt og se etter at alle pluggene fpr gnist også. går utifra at batteriet ditt er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet November 2, 2006 Forfatter Share Skrevet November 2, 2006 da får jeg sjekke litt, batteriet er i orden. Tømte det i dag tidlig, men lader det nå. Trodde også at m40'n skulle starte uansett vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 he he, ingen biler som starter uten gnist vettu men viss du har gnist, og bensin så burde detta gå greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå