Ellingsen B. Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Sjelden bil! Lav km. 66.500. Ny i norge. Orginal mars 2003mod 320Ci Clubsport. Utstyr som harman kardon stereo, xenon, 18", sportseter med clubsport design, carbonlister, Msport ratt m. multifunksjons, dig. kllima, Selges for KUN 299.000,- inkl omreg (9000,-) ferdig på skilt. Ferdig shina og selges av Trondrud bil med garanti.(hvor bilen selges) Leveringsklar om ca en uke. Solgt. Beklager dårlige bilder og at bilen er skitten på de.
Ellingsen B. Skrevet November 2, 2006 Forfatter Skrevet November 2, 2006 ingen bilder funker her hos meg De funker fint hos meg?
2mMy Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 funker her og gitt! hadde jeg hatt pengene til en sånn så ja!
Frode H. Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Jeg ville spart bildene til bilen var vasket og mattene byttet ut. Er det rust jeg ser på mattene?
Ellingsen B. Skrevet November 2, 2006 Forfatter Skrevet November 2, 2006 Jeg ville spart bildene til bilen var vasket og mattene byttet ut. Er det rust jeg ser på mattene? Det er nok no møkk bare.. Kommer med nye bilder senere idag..
Ca///e Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Hvordan er bagasjelokkspoileren festet? Jeg mener, er det mye jobb å bytte til vanlig M-spoiler? Den lille listen altså? Alt er riktig med Clubsport men er ikke fan av den spoileren.
ropa Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Hadde vært lurt å vaske den før ja, men usj, så noen skvettlapper på den bilen, hjelllp, BMW med skvettlapper, ekke fint.
Ellingsen B. Skrevet November 2, 2006 Forfatter Skrevet November 2, 2006 Hvordan er bagasjelokkspoileren festet? Jeg mener, er det mye jobb å bytte til vanlig M-spoiler? Den lille listen altså? Alt er riktig med Clubsport men er ikke fan av den spoileren. Det er jeg usikker på, fant den spoileren i realoem. Den er vel skrudd?
NSS Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Meget pen bil =) Hva er egentlig clubsport? som en M3, men bare med 2liter motor?
fre Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Hvordan er bagasjelokkspoileren festet? Jeg mener, er det mye jobb å bytte til vanlig M-spoiler? Den lille listen altså? Alt er riktig med Clubsport men er ikke fan av den spoileren. Den er skrudd! og etter min mening SKAL den være med på Clubsport.. På Individual-serier syns jeg at man skal skille seg litt fra den "vanlige"..
Ellingsen B. Skrevet November 2, 2006 Forfatter Skrevet November 2, 2006 Clubsport pakken inneholder: Sports Seat M Style Upholstery M Sports Steering Wheel Alu Black Cube Inserts Anthracite Headlining "Clubsport" Threshold Plates Acustic Package (special air filter + reduced sound deadening) M Arodynamic Package M Wheels Type 135M (eller M71) High Gloss Shadow Line Sports Suspension Special Headlight Shell M Footrest M Gear Shift Knob Quickshift Gearlever Special Rear Exhaust Pipes
Ellingsen B. Skrevet November 2, 2006 Forfatter Skrevet November 2, 2006 Hvordan er bagasjelokkspoileren festet? Jeg mener, er det mye jobb å bytte til vanlig M-spoiler? Den lille listen altså? Alt er riktig med Clubsport men er ikke fan av den spoileren. Den er skrudd! og etter min mening SKAL den være med på Clubsport.. På Individual-serier syns jeg at man skal skille seg litt fra den "vanlige".. Enig der
Ca///e Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Hvordan er bagasjelokkspoileren festet? Jeg mener, er det mye jobb å bytte til vanlig M-spoiler? Den lille listen altså? Alt er riktig med Clubsport men er ikke fan av den spoileren. Den er skrudd! og etter min mening SKAL den være med på Clubsport.. På Individual-serier syns jeg at man skal skille seg litt fra den "vanlige".. Enig der Jeg synes den går ett skritt for langt over streken til å bli harry. Men det er jo bare min mening.
fre Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Hvordan er bagasjelokkspoileren festet? Jeg mener, er det mye jobb å bytte til vanlig M-spoiler? Den lille listen altså? Alt er riktig med Clubsport men er ikke fan av den spoileren. Den er skrudd! og etter min mening SKAL den være med på Clubsport.. På Individual-serier syns jeg at man skal skille seg litt fra den "vanlige".. Enig der Jeg synes den går ett skritt for langt over streken til å bli harry. Men det er jo bare min mening. Liker ikke sånn vanligvis.. men den er elegant! Har du sett den live? JEg var også skeptisk når jeg skulle hente bilen min, men med en gang jeg så den forsvant ALL skepsis.. gikk over til GLEDE Jeg syns nesten en Coupe uten blir litt kjedelig nå..
Anbefalte innlegg