andreas87 Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Jeg selger bilen min på grunn av at jeg skal inn i militæret. Bilen har vært på diagnosetest/feilsøking og eksos test 18.10 og fikk ingen feil. Nye sommerdekk i april, bra vinterdekk. Sportsluftfilter og remus bakpotte, kul lyd. Det er sprekk i ruta, men den kan jeg få bytta ink. i prisen. Grillen har en bulk, men koster 1000,- hos schmiedmann for hele settet og det er facelift . Pris kan også diskuteres. Ring/sms for mer info... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 052#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet November 3, 2006 Forfatter Share Skrevet November 3, 2006 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 kan gi deg 45K idag hvis du trenger penger, trenger en gammel sliten vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet November 4, 2006 Forfatter Share Skrevet November 4, 2006 kan gi deg 45K idag hvis du trenger penger, trenger en gammel sliten vinterbil Ja du gjør det! Ser jo ut som du har en fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Power Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 har du enda bilen for salg og hva kunne du tenke deg for den isåfall? vil ha en 318is igjen. Forrige bilen min var det, men ble påkjørt for litt siden, og da ble skadene taksert til 70 000... moro.. trailer som tok siden og pushet meg av veien.. fikk igjen alle pengene heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg