Ndrw Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Har problemer med min 87-mod 320i. Det startet med noen ulyder i vifteanlegget, trodde muligens det var noe som satt fast, men nå har det streiket helt. Får altså ikke varme/luft i bilen. Det har også oppstått problemer i diverse mengdemålere i dashbordet, som f.eks. bensinnivå, turteller og motovarme. Noen som vet hva som er galt, og eventuelt hvordan dette kan fikses?
Tam Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 At målere ikke funker normalt kommer ofte av at SI batteriene bak på instrumentpanelet har tatt kvelden. Dette har ikke påvirkning på varmeapparat vifta. Du kan også ha kontaktproblemer i instrumentpanelet.
Champ Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Jeg er langt fra noen ekspert på bil, tvert i mot totalt elendig på slikt men kan ikke slikt tyde på jordingsfeil eller event sikringsproblemer ? jeg har faktisk fiksa mye rart på bilen ved bare å ta opp kontaktene til de tingene det gjelder for å gjøre dem rene og spraye dem med kontaktspary for å få skikkelig kontakt, ofte har slike ting hatt sammenheng med dårlige kontakter med masse eir eller slike ting
Ndrw Skrevet November 6, 2006 Forfatter Skrevet November 6, 2006 Takk for tipset! Det som bekymrer meg mest er det at vifteanlegget ikke funker, kan ikke kjøre med dugg på rutene..
whalebiter Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Høres ut som du har samme problem som meg. Virker ryggelysene dine? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=33354
Ndrw Skrevet November 6, 2006 Forfatter Skrevet November 6, 2006 Ryggelysene mine streiker av og til. Ser ut til å være det samme problemet ja..
Sandersen Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 børstene på viftemotoren, det samme problemet hadde jeg. det med ryggelysa har jeg og hehe noen ganger funker kun 1 og noen ganger begge, men hender ofte at den ledningen under gearmansjeten som er til ryggelysa detter ut, skjekk den, lagde en liste over muligens feil en gang, men jeg hadde slik at jeg ikke kan kombinere kjørelys og så ha lys i dash'n, kan være rele og litt av kvart
fatboy Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 hadde samme problem på min, og til slutt tok ledningen til sensoren på gearkassa til ryggelysa fyr. fjerna ledningen og alt funka normallt igjenn.
Ndrw Skrevet November 7, 2006 Forfatter Skrevet November 7, 2006 Har fått fikset problemet nå. Byttet sikringer, viftemotor til vifteanlegget og pærene bak. Takk for tipsene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå