Soberg Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 I vår kjøpte jeg meg min andre Bmw og min første E30 Bilen er en 1989 320 3 dørs, bilen har gått i nordland sidene den var ny så ingen rust. Så og si original. 16"alu sommer (ikke org bmw) 14"alu vinter Servo Soltak Metallic Tåkelys Defa alarm Det som er gjort: Olje byttet Plugger Reg-reim Luftfilter(KN) Angleeyes frontlykter M-Tech 2 ratt og girkulle (mocca) Shortshift Steroe: Ny Cd spiller, fronthøytallere, bakhøytallere, sub, 2x forsterkere. Diff.sperre Tårnstag Videre planer er jeg usikker på når skjer men listen ser slik ut. Planer framover: Simons eksons Senkesett(dempere,fjærer) Bygge ny hatthylle M-Tech 2 styling eller noe annet moderat styling Hel lakkering Og kanskje motor bytte. Kommer sikker mer. Noen bilder av bilen da jeg hentet den og opp til nå. Kommer mer.. Tar i mot kritikk og ros.
StrexX Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 grattis med fin E30!! så strøken ut... hvertfall utifra bildene
vrossi46 Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Denne såg no veldi fin ut.. likte spess godt rattet..
ehrnst Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 ser fin ut denne. synes jeg dro kjensel på noen bilder og: http://e30klubben.net/e107_plugins/copp ... ?cat=10322
Soberg Skrevet November 3, 2006 Forfatter Skrevet November 3, 2006 Takk takk, ja medlem av e30klubben må vi jo være=) Bilen har jo sine feil ute osv men det er sånn som man må regne med på en så gammel bil synes jeg.
StrexX Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 skal mye til for å få tak i en orginal E30 uten noe pirk..
E.Wenaas Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Grattis! Liker planene dine for bilen. Blir grell av å lese om E30'r med luma styling, spoiler, krom m3 speil osv . Lykke til videre med bilen
Soberg Skrevet November 3, 2006 Forfatter Skrevet November 3, 2006 Takk, nei ingen ting sånn her.. Skal kjøre ren still på bilen, har bestilt simons anlegg nå fra kat og bak. Ellers blir jeg nok å dra på verkstede på holde på litt med bilen i kveld. Skal prøve å få tatt noen bilder.
Soberg Skrevet November 5, 2006 Forfatter Skrevet November 5, 2006 Ble ikke gjort mye i helga da garasjen vår var full av biler så kom ikke inn med min. Men har kjøp meg M3 sideskjørt og speil. Så må jeg kjøpe nye bakdemepere da den ene har tatt kveld=\ Kommer nok update iløpe av noen dager.
Soberg Skrevet November 21, 2006 Forfatter Skrevet November 21, 2006 Da har jeg fått langet ny hatthylle, ble fornøyd selv da det var første gang jeg har prøvd meg på noe slikt. To bilder: Ellers så har jeg fått m3 speil og skjørta, speila blir sikkert montert iløpe av uka men skjørta kommer nok ikke på før til våren. Fant ut av demperforinga på høyresiden bake var tatt kveld så ble byttet på begge siden, slik så den ut: Har startet på bagasjerommet, bilder kommer. Fikk feil eksos så den jeg fikk er sendt inn så venter på ny... Et kose bilde i mørke=)
OAF Skrevet November 22, 2006 Skrevet November 22, 2006 Ser ut som en av et fåtall av gjenlevende pene orginale E30'er....Gratulerer Men burde du ikke skiftet gearkule,eller ihvertfall emblemet?
Soberg Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 Takk takk.. Fått på speila og startet på anlegge bake. Skal få lagt ut bilder i morgen etter jeg har gjort meg ferdig.. Neida artig å leke at det er M3 kasse=)
Soberg Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Skrevet Desember 14, 2006 Skjer ikke så mye fortiden mye jobbing.. Har gått til innkjøp av org sentrallås og el.vinduer kommer vell iløpe av noen dager.. Har fått på speila men har ikke fått tatt bilde enda skal få ut snart..
speedtouch Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 grattis med fin e30.. såg ut som et strøkent eksemplar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå