g4ndersen Skrevet November 2, 2006 Skrevet November 2, 2006 Jeg har liten computer (klokke og utetemp.) og tenkte å fjerne hele driten. Stadig blinking og temp som viser -37 irriterer meg sinnsykt! Kan man ta bort dette helt uten videre? Går det utover noe annet om man fjerner den? Forresten... noen som vet hvorfor det blinker stadig vekk? Av og til er lyset svakt og når man slår på f.eks bakrutetrådene så lyser det sterkt.
boost Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 kjøp deg ein 7" skjerm der .. med dvd å dill dall:) eg hadde det passa perfekt der..
g4ndersen Skrevet November 3, 2006 Forfatter Skrevet November 3, 2006 Jordfeil............. Hvordan finner jeg fram til jordfeilen?
Bjørn 320 Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Ta ut ein og ein sikring til det forsvinn...dermed har du i det minste lokalisert det til ein viss kurs. Deretter er det berre å bruke multimeter og finne ut kva for ein ledning det er feil på Ang. temp.målaren som viser -37 er det nok følaren din (framme ved støtfangaren ein eller anna plass) som er tatt kvelden. Berre å bytte den...
g4ndersen Skrevet November 3, 2006 Forfatter Skrevet November 3, 2006 Har skiftet føler for et par mnd siden, men det nyttet ikke...
oveb Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 sjekk kablene på føleren.. kan være dårlig kontakt, eller brudd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå