Cairn Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Har en 82 mod 525 i på handa, men mener selger gir meg urealistisk pris. Jeg trenger råd om hvilken pris jeg skal by. Bilen er pen i lakken, og har kun to små bungler på bakluken som utvendige feil. Det er tydelige fuktskader i bagasjerommet, og fremtredende rust i bunnen av bagasjerommet og under listen til bagasjerommet. Bilen har stått i ro siden 1998, og er kun gått 11000 km. Nei det er ikke skrivefeil. Interiøret er pent og ikke preget av tidens tann, men det er et løst panel under kasettspilleren, som ikke lar seg feste da festene er knekt. Motoren ser pen ut, og det er ikke rust eller eiring på den. Alt av veske er flytende, og gummien er god, selv om det var 10 minus ute da jeg så på den. Sommer og vinterfelger er originale, og bilen har etter montert hengerfeste. Kan noen sjeler der ute hjelpe meg med en prisantydning på denne bilen?
Ellingsen B. Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 Vanskelig å si hva en slik bil er verdt..Men ville tro den var verdt en del siden den har gått 11.000km! Sånt vokser ikke på trær.
Tweety bimma Skrevet November 3, 2006 Skrevet November 3, 2006 hva er den "urealistiske" prisen eiern vil ha? Er vært en god del siden den kun har gått 11000 KM serru
Cairn Skrevet November 4, 2006 Forfatter Skrevet November 4, 2006 Eieren vil ha 50 000 for den. Skal prøve og få bilder av bilen, og skadene ut på nett hvis det er interesse for det. Har ikke hatt start på bilen, da batteriet er dødt. Vurderer og kjøpe denne for å restaurere den, ikke lenge til den blir veteran, og bilen er jo alment pen.
sindre Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 50 000 er drøyt for en denne bilen spør du meg. Hvis selger har en NAF test som sier bilen er 100 % rustfri, og uten feil og mangler vil man kanskje begynne å nærme seg denne summen. Edit: Er 5 år til den er veteran da, er en stund spør du meg
Tweety bimma Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Eieren vil ha 50 000 for den. Skal prøve og få bilder av bilen, og skadene ut på nett hvis det er interesse for det. Har ikke hatt start på bilen, da batteriet er dødt. Vurderer og kjøpe denne for å restaurere den, ikke lenge til den blir veteran, og bilen er jo alment pen. Er muligens litt drøyt men den har ikke gått stort så hvis den er like fin som den høres ut som så kan det være at den er vært det i mine øyne
Gjest Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 på sånne biler som det der kan man ikke si en eksakt pris. her er det rett og slett du som kjøper som bestemmer, du føler selv hva du synes er greit å betale for at den skal bli din. dermed så spiller det ingen rolle hva eieren vil ha, hoedsaken er at han MÅ ønske å selge (seriøs). Hvis ikke så har han satt en pris han vet han aldri får, mest sannsynlig fordi han egentlig er useriøs angående salg ...
Cairn Skrevet November 5, 2006 Forfatter Skrevet November 5, 2006 Tror nokk oea_69 har veldig rett i sin konklusjon. Fikk mistanke om det når jeg snakket med personen i dag. På meg virker dette som et skinn salg, uten å få skutt bjørnen. Men tusen takk for alle råd. Jeg setter pris på det. Ps: Jeg drepte salget i dag ved å si jeg gir max 5000 for en slik bil. Er mere interessert i en 520 stv.
ropa Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Dette hørtes da ikke helt bra ut, du sier at lister/paneler er løst og fuktskader og at bilen kun er gått 11000km, er dette en spøk eller har han bytta motor? Hørtes meget tvilsomt ut, trur ikke du bør slå til nei og ser at du ikke skal gjøre det heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå