Lars R B Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Som topic sier så er det vanlige spørsmålet oppe igjen... Har søkt litt rundt på forumet men er det noen som VET hvor jeg kan lokalisere problemet med att det altid er -30 på ute tempen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet November 3, 2006 Forfatter Share Skrevet November 3, 2006 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Den står somregel montert inni et av luftintakene i fronten. Det er en 3-4 cm lang "plast stang" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Stemmer som tommy sier... ledningene til den går sammen med tåkelys ledningene ned til støtfangeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gravity- Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 sTEMMER, MIN LIGGER TIL HØYRE, I PLASTLEPPA SOM VENDER NED MOT BAKKEN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Når man skal bytte en slik føler, er det da bare å kutte av den gammle og skøte på en ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gravity- Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 dET GJORDE IALLEFALL JEG, OG DET FUNKET! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Når man skal bytte en slik føler, er det da bare å kutte av den gammle og skøte på en ny? Det skal det nok vere ja. Men skulle vel tru det er ein eller anna form for plugg som skal inni, så ein slepp å klippe ledningane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gravity- Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Jo, men på pluggen sitter det en ledning, og denne må skjøtes på den originale ledningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Ikkenoe mer hokus pokus enn det altså? Mye koster en ny føler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gravity- Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Min kosta kr. 150 hos Bavaria. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå