Redlady Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Jeg får ikke lagt inn bilde i avantaren. gjør som det står, men får bare opp at det er for stort selv om jeg har minsket deg minimalt... Hva må jeg gjøre??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Hva er størrelsen på bildet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet November 4, 2006 Forfatter Share Skrevet November 4, 2006 Har prøvd å få den under 10kb som det står i profilen, men får det ikke helt til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Hvis du har Photoshop eller tilsvarende velger du save as for web og bruk .jpg, så blir det bra. Grunnen til at det er begrensa til 12kB (satte det opp til 12kB nå), er at med 15 innlegg fra forskjellige personer på en side, og 15 avatarer på 10-12kB, så passerer man gjerne 150kB bare i avatarer. Da blir sidene fort tunge å laste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Jeg bruker image resizer powertoy.. funker som f.. det finner du på downloads.com tror jeg! finnes sikkert enklere løsninger men! Dette programmet er fint fordi det legger seg på menyen du får opp ved å høyreklikke et bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Legg inn orginalen her, så kan jeg redusere både størrelse og mål, slik at det passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Tror jeg bare la inn bildet i paint jeg,og satt ned størreslsen men prosent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Windows XP Powertoys Image Resizer er forøvrig ok til enkle resizingoperasjoner. Det er Microsoft sin egen software og kan finnes et stykke nede på høyresiden her: http://www.microsoft.com/windowsxp/down ... rtoys.mspx Etter den er installert får man opp et resize-valg på høyreklikkmenyen i Windows. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 Legg inn orginalen her, så kan jeg redusere både størrelse og mål, slik at det passer. Her er to bilder.. vet ikke hvilken jeg vil ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 Takker så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå