bmw 323i Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 jeg har en 325ix.. så lurer jeg på om felger fra en vanelig 325i passer over på ix`N??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Mener og huske at ix har litt større senterstyring foran,så mener at de orginale felgene ikke passer. Ta og mål diameteren først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerL Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Felgene til firhjulstrekkerene har forskjellig ET fra standard 3serie. E30 325ix spiser fordekk med standard 3er felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Sjekk linken "hjulspesifikkasjoner" til venstre. Den vanlige har 35mm, ix`en 47mm. Kollevold racing import kan skaffe Compomotive felger etter spesifisert Innpress og dimensjon, lages etter mål i England, seriøse felger. Har samme problem men min E-34 ix, som har innpress på 54mm, dvs praksis umulig å skaffe noen skikkelige felger til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet November 4, 2006 Forfatter Share Skrevet November 4, 2006 men eyyy...jeg prøvde noen dekk fra en golf 2 å de passet overens....er ikke det rart da?så da vill det allså si at felger fra en 325i ikke passer over på ix da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå